Friday, December 7, 2012

jeng jeng jeng

hello semua. its been a while saya tidak mengupdate blog nya. sebab apa? sebab tak ada idea nak cerita apa. biasa lah i kan pemalu org nya. kadang kadang banyak ckp kadang kadang malas pula nak bercakap. ehh geli pula bila berkata seperti ini. hahaha. btw. sila lah ambil kerusi dan lemparkan dimuka saya kerana muka saya terlalu comel. haha aku merepek macam dah jauh sangat kan? dah 300 meter terlajak dari topik asal. jap nak revers jap. tet tet tet *bunyi sensor kereta* hahaha. sebelum tu! welcome back my baby december. weheee. december dan januari. pastu sekolah. *krik krik krik* haha. and yeah! i have one new hot mushroom soup story about zizannnnnn. wee weeeeee tepuk tangann. yeay. cerita hangat yg macam baru keluar microwave tu ialah ini. check it out gambar dibawah ye



okay. gambar dah handsome dah. wanita wanita yg digilai ramai pun dah okay. tapi head line dia cam kureng ajer sikit. ada ke patut dia kata zizan playboy? :( tak baik tau. aku sangkut kau kat paku kang tahu lah. haa, zizan selalu setia dgn i tau. hahahha yelah i kan suka berangan, zizan setia ngan i kat dlm mimpi je lah der! cite pasal zizan ni tetiba gua lapar. kalau zizan belanja gua makan  best gak en?nampak? berangan lagi! hahaha. selain berangan merepek pun part time gua juga. haha. okay check lagi satu gambar ni.


yeayy. gua dah jumpa zizannnnn! akhirnya mimpi gua dah jadi kenyataan. yaAllah rasa cam nak tarik tarik je rambut dia. haha excited sangat k time tu. terlampau excited nak jumpa zizan sampai gua terpaksa edit gambar ni. *krik krik krik* hahahaha, gotcha! you got prank! hahaha ni gambar edit lah. gua bosan tadi so gua edit ah gambar gua yg acah acah dapat jumpa zizan ni. haha takpe satu hari nnti, insyaAllah gua dapat jumpa dia. gua sebenarnya sakit hati gila kat kak lya bam bam the comelest . sbb dia boleh jumpa zizan banyak kali. tapi gua sekali pun tak pernah. *menangis kat bahu jalan* hahaha. takde lah. rezeki masing masing lah nnti kalau aku ada rezeki aku jumpa lah zizan juga. hehe aminn. meh tadah tangan baca doa sama sama meh. hehehe
okay. saya ada satu soalan! KENAPA SUARA ZIZAN SERAK? sebab zizan sakit tekak. yeay. doakan lah dia semoga dia cepat sembuh. ke dia dah sembuh? haha apa apa je lah. janji kesihatan dia teramat amat lah penting kan? gua sayang zizan der! lu jgn main main! hahaha. k dah tu je nak cite.
e'eleh poyo ah gua ni. takpe saya sedar diri saya siapa. hmm. *konon sedih*
okay. dah lah tu. sebuk je nak baca panjang panjang cite org. eiii tak malu. haha k assalamualikum. till my next post. peace and love

tengok ni. dia suka buat muka comel dia. gua tak boleh ah ceni. cair cairrrr. *lari masuk dalam freezer* hahaha ♥
to ZIZAN: semoga sihat seniasa. i love you TINGGI KLCC ♥ 

No comments:

Post a Comment