Monday, November 26, 2012

ZIZAN ♥ fans (kipas)

Assalamualaikum. jawab lah, jawab tau. jawab lah k? tak nak jawab sudah ah lu mat. a'alah. haha. *acah acah adik mael lambung*. okay. berdirinya saya disini sbb..... sabar lah! bukan sbb takde kerusi. sbb kat sini mmg tempat untuk berdiri pun. okay, kita gurau je. nak cakap yg harini zizan onl twitter and dia try reply his fans punya tweet dan paling menyedihkan DIA TAK REPLY TWEET AKU *bertukar jadi hulk* sbb aku lambat sgt. haha tidak  mengapa. lain hari masa dan waktu yg sama kita cuba lagi. oh, macam macam dia cakap. hargai betul dia kat peminat dia. well, biasalah.peminat dia kan comel comel belaka, lagi lagi yg nama suhailah tu. hish! haha. ini ada disertakan gambar tweet tweet zizan tadi. nak baca? bayar ahh!


kau tengok. sayang nya dia pada kita semua. hish. gua takleh ah ceni. dia ni sweet sgt. gua takleh ah sweet sweet sgt. nnti gua nangis. ni gua nk cite. wa 15 tahun hidup 4 kali je penah nangis. *HANG PERCAYA HANG BODOH* haha, tahu semua tak caye en? bagus, pandai! upsr mesti 5A ni! haaa dahsyat kauuu!
lepastu en gua igt nak merajuk ah dgn dia, sbb dia tak reply tweet gua. pastu gua fikir balik "kalau aku merajuk pun mahu zizan tu terkejar kejar dtg rumah nak pujuk aku. hm mahu sangat" bila gua berfikiran macam tu, gua batalkan je niat gua. Eh kenapa cakap gua lu gua lu ni. awak tahu tk yg saya ni perempuan, baik, ayu comel pula tu! jahat ah awak ni semua. PENGARUH  betul.
 and nak cerita! tadi kak mira a.k.a siew leng kena anti. hey siapa anti anti kak mira nii?! kalau nak anti dadah takpe saya faham lagi. sbb dadah tu musuh negara. hello kak mira bukan musuh negara okay. dia musuh kerajaan je! hahahahaha *kelakonyewwww*. kesian dia kena anti. emm. well hello. kitorang ni bukan nya batak kat zizan. kita just suka. and nak jadikan dia as our idol. faham idol? sbb apa? ni sebab dia

1)popular manapun dia, dia takpernah lupakan Allah
2)tak pernah lupakan ibu bapa
3)tak pernah lupa kan fans dia!!
4)berdisiplin. and kalau korang baca paper ada kata zizan besar kepala semua jgn caye. itu semua dusta belaka
5)baik hati, sopan santun. buat org ketawa!

cukup 5 sebab tu kan? nak lebih lebih pegi interview sendiri ah! haha. sambung cite tadi. yg nak idol idol tu kan? kitorang  bukan suka sampai nak memujaa. aduh kau ni. fikir ke lain -.-. suka macam mana pun kitorang kat dia. nabi muhammad S.A.W tetap kami jadi kan idola kami juga. tetap sunnah sunnah dia kami tk pernah tinggalkan. wei come on. suka zizan tu biasa biasa je. jadi fanatik sbb nak zizan perasan kita, sbb nak bagi tahu zizan yg kita suka dia.saya buat blog ni pun. sbb nak bagi tahu zizan yg saya suka dia dan kalau boleh nak kahwin dgn dia! eh? . *walaupun lah dia tak baca en? takpe saya kefahaman*. and last sekali! zizan ada tweet lagi. dia kata "Org yang fitnahlah akan lebih bertambah rezki..aku maafkan kamu.." wei hang tau dok. dia dah lah penat nak hiburkan semorang. and hang boleh sedap sedap buat dia sedih. takpe zizan you stay strong stay cool. kita zizanerz always by your side k. *kelip mata sikit* walau apa pun terjadi dont give up and stay srong! ♥

hmm, sian en zizan? hmm :( .okay, tak tahu nak merepek apa dah. kalau post panjang panjang bukan korang nak baca pun! okay bye. assalamualaikum. to zizan! i love you TINGGI KLCC ♥

No comments:

Post a Comment