Friday, November 30, 2012

FAKES EVERYWHERE

assalamualaikum. hi jemah jemah sekalian. so today harini *gaya matlutfi* tak tgk ke video dia? sedih nya kau! hahaha. okay back to the story. so harini saya suhaila shafiee ingin bercerita tentang si fake zizan razak yg poyo poyo je zizan ini. ei kalau dah makan kaki aku mmg lah sedap kan? fake account zizan ialah @zizanrazak869  jadi jemah jemah ku sekalian jgn terpedaya, tertipu, terbohong dgn makhluk allah yg malaun itu! haa marah ni. kalau korang baru nak search nama malaun tu kat twitter sekarang tak payah lah. sbb mungkin dia dah kena block. hahahahaahahaha padan muka dia. hahahahaha *gelak setan*. real account zizan ni lah. twitter zizan . kat situ pun zizan dah tweet beribu berjuta kali yg dia ada satu accout twitter je. dia ada satu instagram and ada satu facebook je. facebook dia yg dah hit 1 million likes tu. HAA GILA KAUUU.


link link yg saya bagi tu semua the real zizan. i tahu lah i kan bini dia. ehhh? takde gua tipu je. dia pandang gua pun tak bernafsu mungkin. hahahaahhaha tak lawak pun lah. takyah gelak lebih lebih. dah ah, back to the story. zizan marah gila kot. takde lah marah sgt. tapi marah lah juga sampai block zizan fake tu. padan lah muka. gedik nak fake fake org lagi. dah tu je sebenarnya nak cito. haha kbye assalamualaikum.

p/s: to zizan, stay strong. you know we always by your side. so dont worry. have a good life baby. dont drink and drive and beware of  dog. i love you TINGGI KLCC ♥


qoutes of the day Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success 

No comments:

Post a Comment